Campaña de concienciación sobre o pequeno comercio

100

ACISA REPARTIU 200 ESQUELAS DE GRANDES DIMENSIÓNS POLOS NEGOCIOS DE RIBADEO PARA SENSIBILIZAR Á POBOACIÓN DA IMPORTANCIA QUE TEÑEN O COMERCIO E A HOSTALERÍA PARA A VILA

ESTA NOITE OS ESTABLECEMENTOS SUMARANSE Á CAMPAÑA DA FCAM APAGANDO LUCES DE RÓTULOS E ESCAPARATES

Acisa súmase hoxe á campaña da FCAM e anima a todos os negocios de Ribadeo a apagar os seus escaparates e rótulos a partir das oito da tarde. Ademais a Asociación de Comerciantes ribadense distribuíu 200 esquelas de grande tamaño por toda a vila para sensibilizar á poboación da importancia que o comercio e a hostalería teñen para os pobos. Esta campaña, segundo o xerente de Acisa, está a causar un grande impacto na cidadanía. Está acompañada pola edición dun vídeo, que xa está colgado nas redes sociais e está a ter centos de visualizacións, e por un artigo de opinión.

Jesús Pérez explicou que “en Acisa Ribadeo nos sumamos a la campaña de la Federación de Comercio A Mariña presentada ayer y hacemos una llamada a todos los negocios de Ribadeo, asociados o no, a que a partir de las ocho de la tarde apaguen las luces de sus escaparates y negocios. Todos juntos, toda la comarca, queremos sensibilizar a la población de la importancia que el comercio y la hostelería tienen para nuestros pueblos. Sin nosotros los pueblos no tienen vida. Esta es una llamada a la reflexión”.

Campaña de concienciación sobre o pequeno comercio

O xerente de Acisa dixo que “desde aquí, desde Acisa Ribadeo hemos querido reforzar esta campaña distribuyendo 200 esquelas de gran tamaño, do 50 x 70 centímetros, que están en muchos escaparates y en muchos lugares por los que pasa mucha gente como centros de enseñanza, cine, Concello, oficinas municipales, centro de salud.. con un mensaje muy claro: A túa vila, Ribadeo, e o seu comercio morrerán en breve si ti non o remedias”.

Pérez subliña que “no pretendemos dar pena con esta campaña. Lo que queremos es concienciar a la ciudadanía del excelente comercio y de la excelente hostelería que tienen aquí al lado de casa. Es una apuesta clara por nuestros asociados y nuestras asociadas frente a la gran amenaza que suponen las grandes plataformas de venta on line extranjeras. Queremos que la gente reflexione cuando lea esas esquelas, queremos que reflexionen con el vídeo que también hemos preparado y que ya está colgado en las redes sociales y con un artículo de opinión que hemos elaborado”. Durante as primeiras catro horas dese vídeo nas redes chegouse a 6.000 persoas, foi compartido 150 veces e realizáronse 3.000 reproducións do mesmo.

Campaña de concienciación sobre o pequeno comercio

O xerente da Asociación de Comerciantes, Industriais, Servizos e Autónomos lembrou que “en Acisa somos 165 asociados y asociadas y queremos seguir creciendo y ofreciendo a nuestros clientes lo mejor de nuestros negocios y de nosotros mismos”.

Jesús Pérez engadiu: “me gustaría hacerle una pregunta a la gente que hace compras por internet, los famosos derechos del consumidor que tanto nos gusta reclamar en el pequeño comercio y en el comercio de barrio, ¿dónde quedan dichos derechos cuando compramos por internet?. Quizás los hemos sacrificado por los dos euros que nos hemos ahorrado comprando en internet a costa de que nos puedan estafar, de que nos puedan mandar un producto que no queremos, que no era el que habíamos pedido”.

Campaña de concienciación sobre o pequeno comercio

E insistiu: “Me gustaría recordar simplemente que esta campaña no está pensada para dar pena, es para concienciar, no es una guerra contra internet, es una batalla, digámoslo así, contra las grandes plataformas de venta online que no pagan impuestos aquí, que no las ves tomando un vino en Ribadeo o dando un paseo por las calles. Recordar también que, a veces a la gente se le olvida, se puede comprar en el pequeño comercio a través de internet porque, poco a poco, cada vez son más las tiendas y los comercios que se adaptan a las nuevas tecnologías. Tenemos un reto que es seguir haciendo que se adapten, pero que nadie lo olvide, se puede comprar por internet en el comercio local”.

En Acisa segue en marcha estes días a campaña Domingueo en Ribadeo para lembrarlle á xente que os domingos pola mañá o comercio da vila abre as portas para atender á súa clientela, que aproveita para pasear polas rúas e para xantar nos establecementos hostaleiros locais. Tamén segue a campaña Ribadeo, o centro comercial cos mellores vistas, a vindeira semana arrincará a do Black Friday e nuns días chegará tamén a de Nadal, que repartirá unha importante cantidade económica en premios.

Campaña de concienciación sobre o pequeno comercio