O novo presidente de A.C.I.S.A. afronta o seu mandato con esforzo e ilusión

O novo presidente de A.C.I.S.A. afronta o seu mandato con esforzo e ilusión

ACISA RIBADEO ULTIMA A RUTA DOS CHIQUITOS E DA CERVEXA, QUE SE CELEBRARÁ EN XUÑO, E UN IMPORTANTE EVENTO PARA A VILA EN XULLO

O NOVO PRESIDENTE, FRANCISCO IRIARTE, AFRONTA ESTA ETAPA Á FRONTE DA ASOCIACIÓN “CON ILUSIÓN”

Acisa Ribadeo ultima a Ruta dos Chiquitos e da Cervexa, que se celebrará en xuño, e un importante evento para a vila en xullo. Estas son algunhas das actividades nas que traballa a nova xunta directiva proclamada na asemblea extraordinario que se celebrou onte á noite.

O presidente de Acisa Ribadeo, Francisco Iriarte, declarou que afronta esta nova etapa na asociación “con ilusión” e dixo que “daba pena que no se presentara nadie y al final una serie de personas de otras directivas, de la anterior y algunas nuevas incorporaciones tomamos la decisión de ponernos al frente, porque la desaparición de Acisa sería un problema grande para Ribadeo, ya que aquí la única industria que hay son los servicios”.

A nova xunta directiva comezou a traballar xa onte: “en la primera reunión que tuvimos ayer estuvimos hablando de lo que vamos a hacer. El mes de mayo ya está con la campaña del día de la madre y lo vamos a respetar totalmente porque además es cuando el Concello hace el Ribadeo de Tapeo. Y a partir del mes de junio empezaremos ya con actividades como una Ruta de Chiquitos y de Cerveza, que irá acompañada de algunas sorpresas. En julio está el Ribadeo Indiano, y como todo el mundo sabe Acisa colabora con el Concello, y para finales de ese mes nosotros trabajamos en la preparación de un evento importante para la localidad. Luego ya seguiríamos en septiembre con más programación, porque en agosto consideramos que ya hay suficientes actividades en Ribadeo”, sinalou o presidente da Asociación de Comerciantes, Industriais, Servizos e Autónomos.

O novo presidente de A.C.I.S.A. afronta o seu mandato con esforzo e ilusión
O novo presidente de A.C.I.S.A. afronta o seu mandato con esforzo e ilusión

Francisco Iriarte tivo palabras de agradecemento “para la directiva saliente, a David Martínez principalmente, ya que estuvieron luchando dos años por sacar Acisa adelante y me gustaría destacar el esfuerzo que hicieron ahí manteniéndose hasta que apareció una directiva nueva. Con todo, ellos siguen ahora en esta nueva etapa y quiero darles las gracias porque son los que más las merecen”.

A nova xunta directiva de Acisa Ribadeo está conformada polos seguintes integrantes:

Vocales: